سازمان اطلاعاتی ما در متهم ساختن ایران و حزب الله عجله كردند
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش ایرنا از بیروت، روزنامه های رژیم صهیونیستی در خبرهایی كه امروز سه شنبه منتشر ساختند، هجوم های اخیر به سفارتخانه های این رژیم در هند و گرجستان را بسیار كوچك تر از عظمت فعالیت های حزب الله دانستند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی 'یدیعوت احرونوت' فرماندهان و مسئولین امنیتی اسراییل قدرت حزب الله را بیشتر از ارتش های 90 كشور جهان به حساب می آورند.

در همین راستا 'رون بی یشای' كارشناس مسایل نظامی در اسراییل، گفته است،'سید حسن نصر الله' دبیر كل حزب الله لبنان قسم یاد كرده كه انتقام سختی از اسراییلی ها به دلیل ترور 'عماد مغنیه' كه در سال 2008 به شهادت رسید، بگیرد اما این دو هجوم به سفارتخانه های اسراییل بیشتر شبیه به عملیات های مافیایی بوده و حزب الله تنها عملیات های زلزله گونه انجام می دهد.

از دیگر سو 'اودی سیجل' كارشناس سیاسی تلویزیون اسراییل، این دو حادثه را به ایران نسبت داده و گفته است كه این امر به منظور انتقام از ترور دانشمندان هسته ای ایرانی صورت پذیرفته و 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز بلافاصله پس از این انفجارها اعلام داشت كه جنگ ساكت بین ایران و اسراییل دیگر از خاموشی درآمده و پر سر و صدا شده است.

در همین راستا 'رونی دانیل' كارشناس مسایل سیاسی در تلویزیون اسراییل گفت: حزب الله به هیچ وجه اینگونه انفجارهای كوچك را انجام نمی دهد و قدرت و هیبتش ایجاب نمی كند كه دست به چنین كارهای پیش پا افتاده ای بزند؛ چرا كه سخن در خصوص انتقام ترور شخصیتی چون عماد مغنیه است.

به گفته صاحبنظران صهیونستی آنچه كه مشخص بود این است كه سازمان اطلاعاتی و سیاستمداران رژیم صهیونیستی در متهم ساختن ایران و حزب الله و اینكه از جنگنده های نیروی هوایی خواستند كه بر فراز مناطق جنوبی لبنان به پرواز در آیند كمی شتاب كردند.

به گفته سیجل، اسراییل هم اكنون تنها از این ترس دارد كه این دو انفجار تنها به منظور تمرین برای عملیات های بزرگ تری صورت گرفته باشد و پس از آن هدف های بزرگتری از رژیم صهیونیستی در سراسر جهان مورد هجوم قرار گیرند كه به این ترتیب مكانیزم دفاع و هجوم به كلی تغییر خواهد كرد.

لازم به ذكر است كه روز دوشنبه دو انفجار در نزدیكی سفارت خانه ‌های رژیم صهیونیستی در هند و گرجستان روی داد كه بلافاصله پس از آن مسئولین این رژیم جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله را متهم اصلی این انفجارها دانستند، اما ایران بسرعت این اتهام ها را بی‌اساس خواند.

خاور**1030**2047**





:: برچسب‌ها: مربع , دوستان , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: